(+4822) 824 50 25biuro@high5.plHIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25
Facebook
High5:   Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
High5: Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt
 
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt

Cechy doskonałej sekretarki

2 lutego 2017Zostaw komentarzBez kategoriiAutor Agata Nowicka

Każda praca wiążę się z określonych katalogiem cech, których posiadanie jest niezwykle pomocne na danym stanowisku.  Nie wszystkie z nich ma się od razu, część nabywa się w ramach wykonywania swoich obowiązków. 

Sekretarkę powinna charakteryzować przede wszystkim:

  • Lojalność i dyskrecja wobec przełożonego – zdarza się, że zadania skierowane przez szefa mają charakter prywatny. Sekretarka powinna zachowywać poufne  informacje dla siebie.
  • Komunikatywność – umiejętność przekazywania informacji pomiędzy szefem, kontrahentami a współpracownikami; łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Podzielność uwagi- telefon, goście, bieżące zadania- umiejętność wykonywania wielu czynności jest niezbędna w tej pracy
  • Wysoka kultura osobista- umiejętność zachowania się stosownie do sytuacji
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz asertywność
  • Zorganizowanie oraz umiejętność ustalania priorytetów
  • Zamiłowanie do porządku
  • Zdolności organizacyjne

Sekretarka powinna również posiadać określone kompetencje zawodowe:

  • Znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego, na tym stanowisku mile widziane są również inne języki- zależy od rodzaju firmy (często w przedsiębiorstwach zagranicznych konieczna jest znajomość określonego języka)
  • Znajomość zasad korespondencji oraz obsługi komputera (aplikacji biurowych) oraz innych urządzeń (fax, skaner, ksero)
  • Znajomość procedur biurowych oraz podstawy ekonomii.

W ofertach pracy na to stanowisko najczęściej pojawiają się następujące wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź innego języka
  • Umiejętność praktycznej obsługi MS Office i sprzętu biurowego
  • Duża dokładność przy wykonywaniu zadań,
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Wysokorozwinięte zdolności organizacyjne
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych

Szkolenie dla sekretarek, szkolenie dla sekretarki, sekretarka szkolenie, sekretariat szkolenie, asystentka szkolenia, profesjonalna asystentka sekretarka, szkolenie sekretarka asystentka, szkolenia dla asystentek zarządu, szkolenie sekretarka warszawa, szkolenie asystentka zarządu warszawa, profesjonalna asystentka szkolenia, szkolenie dla sekretarki warszawa, kurs sekretarka asystentka, asystentka zarządu szkolenie, asystentka zarządu szkolenie warszawa, office manager szkolenie, certyfikowany office manager, szkolenie office manager warszawa, profesjonalny office manager zarządzanie biurem, sekretarka szkolenia.

O autorze

Agata Nowicka

Specjalista ds. szkoleń w HIGH5 Group Sp. z o.o.

Related posts
Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
3 kwietnia 2017
Skuteczne metody notowania
20 marca 2017
Pewność siebie niezbędna!
15 marca 2017
Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
6 lutego 2017
A przed spotkaniem… czyli o czym powinna pamiętać profesjonalna asystentka
9 stycznia 2017
Jak zadbać o porządek na biurku?
2 stycznia 2017
Zostaw komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie będzie publikowany. Required fields are marked *

− 1 = 4

Wyczyść formularzWyślij

Ostatnie wpisy
  • Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
  • Skuteczne metody notowania
  • Pewność siebie niezbędna!
  • Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
  • Cechy doskonałej sekretarki
Najnowsze komentarze

    © 2005-2016 HIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25 | Realizacja: Stevedesign

    Facebook