(+4822) 824 50 25biuro@high5.plHIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25
Facebook
High5:   Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
High5: Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt
 
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt

Jak zadbać o porządek na biurku?

2 stycznia 2017Zostaw komentarzBez kategoriiAutor Agata Nowicka
Wygląd naszego biurka świadczy o nas samych a także o naszym podejściu do pracy. Dobra organizacja oraz zamiłowanie do porządku to cechy perfekcyjnej sekretarki. Pamiętajmy także, że biurko sekretarki jest wizytówką firmy, w końcu znajduje się ono przeważnie przed gabinetem szefa do którego przychodzą pracownicy firmy i klienci.  Jeżeli nasza przestrzeń będzie odpowiednio zorganizowana, to nasza praca będzie bardziej efektywna. W końcu poszukiwanie co kilka minut dokumentów wiąże się z utratą czasu, nerwami. Warto uporządkować przedmioty w swoim otoczeniu aby znajdywanie rzeczy stało się łatwe i szybkie.

Na początek należy zorganizować teczki, segregatory na dokumenty. Następnie należy je odpowiednio oznaczyć, pomocne w tej kwestii może być zastosowanie symboliki kolorów, np. czerwone segregatory do umów, niebieskie do faktur itd. Najlepszym sposobem na segregacje teczek, jest ustawianie ich pionowo, wtedy widzimy od razu co gdzie się znajduje i możemy ją bez problemu wyciągnąć nie niszcząc porządku.  Najważniejsza w tej kwestii jest systematyka porządkowania dokumentów, nie należy ich odkładać na nigdy nie kończący się stos ale od razu odkładać je we wskazane miejsce lub robi to codziennie o określonej porze. Pamiętajmy aby nie gromadzić zbędnych papierów, notatek, reklam- zabierają nam tylko zbędną przestrzeń. Na biurku powinny znaleźć się tylko rzeczy, z których codziennie korzystamy. Nie tylko na blacie powinien panować porządek, należy utrzymać go także na półkach, w szufladach. Skuteczna metodą jest grupowanie podobnych rzeczy, np. w jednym miejscu przechowujemy koperty, spinacze, koszulki.

Na biurku powinien znajdować się komputer, telefon, notatnik, długopis, kalendarz i oczywiście kubek dobrej kawy. Reszta artykułów i dokumentów biurowych, z których korzystamy powinna być porządkowana na bieżąco.  Taki stan rzeczy pomaga w skupieniu, nie rozpraszają nas sterty rzeczy. Zapiski na karteczkach wpisujemy do komputera lub notatnika. Zasad porządku dotyczy także nasz pulpit w komputerze, warto przejrzeć pod koniec dnia pojedyncze pliki i posegregować je do odpowiednich folderów lub wrzucić do kosza.

Wygląd naszego biurka stanowi przede wszystkim o nas wobec naszych współpracowników i szefa. Więcej zaufania wzbudzają osoby umiejące zachować czystość i porządek w miejscu pracy. Często bałagan na biurku przekłada się na bałagan w głowie. Osoby, które mają uporządkowane biurko uważa się za zdyscyplinowane i skupione na swoich obowiązkach. Warto pod koniec dnia pracy zrobić selekcje na biurku, usunąć zbędne rzeczy i zostawić miejsce na nowe, pomoże to nam uporządkować własne myśli.

 

Szkolenie dla sekretarek, szkolenie dla sekretarki, sekretarka szkolenie, sekretariat szkolenie, asystentka szkolenia, profesjonalna asystentka sekretarka, szkolenie sekretarka asystentka, szkolenia dla asystentek zarządu, szkolenie sekretarka warszawa, szkolenie asystentka zarządu warszawa, profesjonalna asystentka szkolenia, szkolenie dla sekretarki warszawa, kurs sekretarka asystentka, asystentka zarządu szkolenie, asystentka zarządu szkolenie warszawa, office manager szkolenie, certyfikowany office manager, szkolenie office manager warszawa, profesjonalny office manager zarządzanie biurem, sekretarka szkolenia.

O autorze

Agata Nowicka

Specjalista ds. szkoleń w HIGH5 Group Sp. z o.o.

Related posts
Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
3 kwietnia 2017
Skuteczne metody notowania
20 marca 2017
Pewność siebie niezbędna!
15 marca 2017
Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
6 lutego 2017
Cechy doskonałej sekretarki
2 lutego 2017
A przed spotkaniem… czyli o czym powinna pamiętać profesjonalna asystentka
9 stycznia 2017
Zostaw komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie będzie publikowany. Required fields are marked *

1 × = 4

Wyczyść formularzWyślij

Najnowsze wpisy
  • Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
  • Skuteczne metody notowania
  • Pewność siebie niezbędna!
  • Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
  • Cechy doskonałej sekretarki
Najnowsze komentarze

    © 2005-2016 HIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25 | Realizacja: Stevedesign

    Facebook