Wraz z rozwojem technologii, pojawiło się wiele programów i narzędzi, porządkujących i organizujących pracę a także ułatwiających wymianę danych. Nie musimy już oblepiać naszego biurka stosem ważnych karteczek, wystarczy dodać notkę do aplikacji, która w wybranym przez nas czasie przypomni nam o zadaniu. Poniżej przedstawiamy listę ciekawych aplikacji, które z pewnością okażą się pomocne w pracy sekretarki ale również na innych stanowiskach.
Sanebox
Aplikacja porządkująca maile, sortująca informacje na ważne i mniej ważne. Jest ona zintegrowana z takimi programami jak: Outlook, Gmail, Yahoo, iOS, Mailbox. Ciekawą funkcją jest SaneBlackHole, dzięki któremu zaznaczona , niechciana poczta w przyszłości będzie automatycznie usuwana. Aplikacje można połączyć z kontami na portalach społecznościowych, przez co wiadomość znajomego nie trafi do spamu. Raz na tydzień dostajemy także informacje o przeoczonych emailach.
Trello
Jest to edytowalna tablica, na której możemy umieszczać listy z zadaniami. Charakteryzuje się przejrzystym wyglądem, w celu sprawniejszego poruszania się po aplikacji zastosowane zostały kolorowe etykiety. Do tablicy zadań możemy dodawać także inne osoby, delegować zadania, oraz ustawić np. dead line. Gdy jeden z użytkowników zmodyfikuje zadanie- zmianę tą widzą wszyscy użytkownicy uczestniczący w tablicy zadań. W aplikacji można także załączać pliki oraz przesyłać zdjęcia i wideo.
Evernote
Aplikacja służąca do gromadzenia danych, umożliwia tworzenie dokumentów w postaci notatek, zapisków. Pozwala na komentowanie, opisywanie każdego z wprowadzonych elementów. Ciekawym zastosowaniem jest też możliwość wrzucania zeskanowanych notatek często sporządzonych na małych łatwo gubiących się karteczkach i późniejsza opcja przeszukiwania odręcznego pisma.
Slack
Jest to wielofunkcyjny komunikator, świetnie sprawdza się przy zarządzaniu projektami oraz prowadzeniu komunikacji wewnątrz firmy. Jest to czytelna i nieskomplikowana w użyciu aplikacja. Działa na zasadzie kanałów, do których możemy zapraszać innych użytkowników. W aplikacji można przesyłać wiadomości prywatne a także tworzyć chat. Służy także do wymiany plików zewnętrznych oraz zrzutów ekranu. Oprócz tego Slack kataloguje oraz archiwizuje wszystkie treści, dzięki czemu możemy szybko znaleźć poszukiwaną frazę.
PDF-XChange Viewer
Jest to przeglądarka plików PDF z rozbudowanymi funkcjami. Dzięki aplikacji bez trudu możemy skopiować tekst z pliku PDF oraz wstawiać bezpośrednio na dokumencie komentarze. PDF-XChange Viewer służy także do eksportowania plików PDF do formatów graficznych. Najczęściej pliki PDF stwarzane są po to aby nie zmieniano ich formy, dzięki aplikacji możemy dodawać do dokumentu dowolne rzeczy, dzięki narzędziu takim jak ołówek możemy nanosić własnoręczne notatki. W tekście PDF możemy wstawiać także linki, odnośniki.
Szkolenie dla sekretarek, szkolenie dla sekretarki, sekretarka szkolenie, sekretariat szkolenie, asystentka szkolenia, profesjonalna asystentka sekretarka, szkolenie sekretarka asystentka, szkolenia dla asystentek zarządu, szkolenie sekretarka warszawa, szkolenie asystentka zarządu warszawa, profesjonalna asystentka szkolenia, szkolenie dla sekretarki warszawa, kurs sekretarka asystentka, asystentka zarządu szkolenie, asystentka zarządu szkolenie warszawa, office manager szkolenie, certyfikowany office manager, szkolenie office manager warszawa, profesjonalny office manager zarządzanie biurem, sekretarka szkolenia.