(+4822) 824 50 25biuro@high5.plHIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25
Facebook
High5:   Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
High5: Szkolenia dla sekretarek, szkolenia dla asystentek, szkolenia dla office manager-ow
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt
 
  • Strona Główna
  • Opinie o szkoleniach
  • Terminarz
  • Szkolenia
  • Blog
  • Kontakt

Trudne sytuacje w czasie rozmowy telefonicznej – jak je rozwiązać?

19 października 2016Zostaw komentarzBez kategoriiAutor Agata Nowicka

Rozmawiasz przez jeden telefon i nagle dzwoni drugi
Zawsze pierwszeństwo ma ta osoba, z którą rozmawiamy, nie można jej zakończyć tylko po to żeby odebrać drugi telefon. W takim wypadku możemy:
• Poinformować naszego rozmówcę o drugim telefonie, przeprosić go na chwilę i poprosić aby się nie rozłączał.
• Gdy odbierzemy drugi telefon, po przedstawieniu siebie oraz wysłuchaniu kto dzwoni, informujemy że rozmowa jest na drugiej linii i że niedługo oddzwonimy.
• Następnie wracamy do pierwszej rozmowy i po jej zakończeniu oddzwaniamy.

Rozmawiasz przez telefon gdy przychodzi gość
W tym przypadku możemy postąpić następująco:
• Informujemy rozmówcę o zaistniałej sytuacji, prosimy aby poczekał chwilę i się nie rozłączył. Po czym witamy się z przybyłym gościem, informujemy o prowadzonej rozmowie telefonicznej i prosimy aby poczekał we wskazanym miejscu. Następnie wracamy do telefonu, nie przeciągamy rozmowy i staramy się możliwe jak najszybciej ją dokończyć. Po jej zakończeniu przepraszamy naszego gościa, iż musiał czekać.
• W przypadku gdy większa liczba osób pojawia się w biurze i powitanie każdej z osób zajęło by nam dużo czasu, wtedy witamy ich skinieniem głowy i wskazujemy ruchem ręki miejsce, w którym mogą zaczekać. W tej sytuacji nie przerywamy rozmowy, po jej zakończeniu zajmujemy się gośćmi.

Połączenie zostaje przerwane
Próbę połączenia powinna ponowić osoba, która była inicjatorem rozmowy. Druga osoba powinna odczekać. Praktycznie najczęściej dochodzi do sytuacji, w której obie strony wybierają ponownie numer i obie słyszą sygnał zajętości.

Dzwoni klient z zażaleniem
Telefon ze skargą przeważnie pogarsza nasze samopoczucie, jest to zrozumiałe ale pamiętajmy, że każda uwaga jest cenna bo dotyczy wizerunku firmy, w której pracujemy. Warto więc z uwagą wysłuchać klienta i docenić jego telefon, a cenne wskazówki wykorzystajmy aby udoskonalić funkcjonowanie naszej firmy.

 

 

Szkolenie dla sekretarek, szkolenie dla sekretarki, sekretarka szkolenie, sekretariat szkolenie, asystentka szkolenia, profesjonalna asystentka sekretarka, szkolenie sekretarka asystentka, szkolenia dla asystentek zarządu, szkolenie sekretarka warszawa, szkolenie asystentka zarządu warszawa, profesjonalna asystentka szkolenia, szkolenie dla sekretarki warszawa, kurs sekretarka asystentka, asystentka zarządu szkolenie, asystentka zarządu szkolenie warszawa, office manager szkolenie, certyfikowany office manager, szkolenie office manager warszawa, profesjonalny office manager zarządzanie biurem, sekretarka szkolenia.

rozmowa telefonicznasekretarkatrudny klient
O autorze

Agata Nowicka

Specjalista ds. szkoleń w HIGH5 Group Sp. z o.o.

Related posts
Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
3 kwietnia 2017
Skuteczne metody notowania
20 marca 2017
Pewność siebie niezbędna!
15 marca 2017
Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
6 lutego 2017
Cechy doskonałej sekretarki
2 lutego 2017
A przed spotkaniem… czyli o czym powinna pamiętać profesjonalna asystentka
9 stycznia 2017
Zostaw komentarz

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie będzie publikowany. Required fields are marked *

11 + = 20

Wyczyść formularzWyślij

Ostatnie wpisy
  • Kreatywne aranżacje wnętrz biurowych
  • Skuteczne metody notowania
  • Pewność siebie niezbędna!
  • Co wpływa na koncentrację? Jak ją poprawić?
  • Cechy doskonałej sekretarki
Najnowsze komentarze

    © 2005-2016 HIGH5 GROUP Sp. z o.o. 00-870 Warszawa ul. Wronia 45/129 tel. 22 824 50 25 | Realizacja: Stevedesign

    Facebook